Echipa

Echipajul format din Adrian Teslovan si Cseh Vajk Imre a dat startul sezonului 2017 al Campionatului National de Raliuri pe 31 martie, odata cu etapa de la Brasov. Teslovan si Cseh au impreuna peste 15 ani de experienta in competitiile de motorsport din Romania.

Debutanti in campionatul national de raliuri in 2001, la Piatra Neamt, cei doi au reusit o prezenta constanta in topul clasamentelor Campionatului National de Raliuri.

Palmaresul lor include trei titluri de vicecampioni nationali in competitia pe echipe, de vicecampioni in Cupa Dacia (2014) si in 2WD 2016, precum si titlul de campioni ai Clasei 5 in 2016.

In prezent, cei doi concureaza pe un Citroen DS3 R3 MAX, dupa ce au mai condus VW Golf GTI, Dacia Nova, Renault Clio Williams, Ford Escort Cosworth, Dacia Logan si Citroen DS3 R3. Obiectivul lor este cucerirea titlului national.

ECHIPA

Mihai Leu


MIHAI LEU - Pilot

Fost campion mondial de box profesionist si raliuri, Mihai Leu este pilot in cadrul echipei UniCredit Leasing Motorsport si concureaza la bordul unui bolid Ferrari 458 Challenge. Anul acesta, va reprezenta echipa UniCredit Leasing Motorsport in Campionatul National de SuperRally (10 mai – 26 octombrie) si Campionatul National de Viteza in Coasta (6 aprilie – 13 octombrie) pe toata durata sezonului. Mihai Leu a revenit in spatele volanului dupa 10 ani de pauza în 2018, ca pilot al echipei UniCredit.


Adrian Teslovan


ADRIAN TESLOVAN - Pilot echipaj UniCredit Leasing Motorsport
CSEH VAJK IMRE - Copilot echipaj UniCredit Leasing Motorsport

Teslovan (pilot) si Cseh (co-pilot) au impreuna peste 15 ani de experienta in competitiile de motorsport din Romania. Cei doi vor reprezenta echipa UniCredit in Campionatul National de Raliuri, la volanul unui Citroen DS3 R3 Max.  Debutanti in campionatul national de raliuri in 2001, la Piatra Neamt, cei doi au reusit o prezenta constanta in topul clasamentelor Campionatului National de Raliuri. Palmaresul lor include trei titluri de vicecampioni nationali in competitia pe echipe, de vicecampioni in Cupa Dacia (2014) si in 2WD 2016, precum si titlul de campioni ai Clasei 5 in 2016.

 

MASINA

 

Masina


CITROËN DS3 R3 T MAX

  • Motor: 1.598cmc, 4 cilindri, 16 supape, 234CP
  • Transmisie: punte fata
  • Directie: Hidraulica servoasistata
  • Greutate minima: 1.230kg
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo