Back to top
Mihai Leu


MIHAI LEU - Pilot

Dupa o cariera indelungata in box, al carei apogeu a fost atins in 1997 cand Mihai Leu devenea campion mondial WBO la categoria semimijlocie, acesta a debutat in lumea motorsportului in 1998 la volanul unui Ford Ka.

Din 1998 pana astazi, in palmaresul lui Mihai se remarca urmatoarele titluri:

  • Vicecampion national de raliuri in anul 2001
  • Campion national la raliuri in anul 2003
  • Vicecampion national 2 roti motrice in anul 2018
  • Campion national la categoria I si la clasa GT in anul 2019
  • Campion national la categoria I si la clasa GT in anul 2020

 

In prezent, in 2024, Mihai Leu face performanta la volanul unui Audi R8 LMS Ultra.

 

Adrian Teslovan


ADRIAN TESLOVAN

Adrian Teslovan si Imre Cseh au impreuna peste 30 de experienta in competitiile de Motorsport din Romania. Cei doi vor reprezenta echipa UniCredit Leasing in Campionatul National de Raliuri, la volanul unui Mitsubishi Lancer Evolution X RC2N.

Palmaresul echipajului numara:

  • 5 titluri de Campion National la clasa 5 / RC3
  • 5 titluri de Vicecampion National la 2 roti motrice
  • 3 titluri de Vicecampion National in clasamentul pe echipe
  • Vicecampion la Cupa Dacia.

 

AlexandraTeslovan


ALEXANDRA TESLOVAN

Alexandra este nascuta pe 24 Iulie 2006 si este Eleva a scolii Gimnaziale Herastrau Nr.12, in acelasi timp mandrindu-se cu urmatoarele titluri:

 

  • 2023 - Rally Star Junior Winner 2nd in Class A1 
  • 2022 - Campionatul național de Viteaza in Coasta 2, Clasa 7B - locul 1; Clasa 7 - locul 3; Juniori - locul 2; Campionatul național de slalom paralel Femina - locul 1; Clasa 2 - locul 3 
  • 2021 - Campionatul național de slalom paralel, Locul 3 în clasamentul fete; Campionatul național de time attack, Locul 4 la clasa Pocket Rocket 
  • 2019 - Câstigätoare a clasei Juniori 1 - Super Slalom - fosta denumire International Autotest Challenge – ACR 

 

Cristiana Oprea


CRISTIANA OPREA

Cristiana Oprea este pilot de raliu si fondatoarea Femei in Motorsport. Este nascuta pe 11 martie 1992 si a studiat urbanismul si arhitectura. A debutat in 2015 in rol de navigator, dar a trecut repede la volan, iar 2017 a fost primul sau sezon complet in Cupa DACIA, competitie din cadrul Campionatului National de Raliuri.

 

  • 2018 - pilotul primului echipaj feminin românesc care a concurat la un raliu în afara țării în ultimii 50 de ani, la Rally Sliven în Bulgaria. 
  • 2019 - primul podium din carieră, când a terminat Raliul Argeșului pe locul 2 în clasamentul general Cupa Dacia, fiind prima femeie pilot care urcă pe podiumul general al competiției în toate cele 13 ediții. În același an, Cristiana a devenit prima româncă pilot care a concurat în Campionatul European de Raliuri, la o etapă din afara țării, la Rally di Roma Capitale - raliu terminat pe podiumul ERC Ladies Trophy. 
  • 2020 - numită reprezentant național al comisiei FIA Women in Motorsport. 
  • 2022 - prima româncă pilot care a concurat în Campionatul Mondial de Raliuri FIA WRC, după o participare plină de provocări la Raliul Croației. 
  • 2022 și 2023 - participare în singurul campionat 100% electric din lume, Opel Electric Rally Cup, promovând sustenabilitatea și inovația prin motorsport. 

 

 

MASINA

 

Masina


Mihai Leu - Audi R8 LMS Ultra

  • Motor: 570 Cp (425 KW)
  • Cuplu: 540 Nm @ 6000 Rpm
  • Transmisie: 6 viteze Secvential
  • Greutate minima: 1.379,828 kg
  • Tractiune: Tractiune spate

 

Masina


Adi Teslovan - Ford Fiesta R5 | Rally 2 Car

  • Motor: 310 CP@ 4500 Rpm, 1998 cmc turbo, 4 cilindri in linie, 64 supape
  • Cuplu: 650 Nm @ 3500 Rpm
  • Transmisie: cutie de viteze Samsonas crabotata 5 trepte
  • Greutate minima: 1.300 Kg
  • Tractiune: Tractiune 4x4

 

Masina


Alexandra Teslovan - Peugeot 208 R2 | Rally Car

  • Motor: 1.598 cmc, aspirat natural 
  • Putere: 189 CP / 7.800 pm 
  • Cuplu: 190 Nm / 6.300 pm 
  • Suspensie: McPherson cu Amortizoare reglabile Öhlins 
  • Transmisie: Secventială cu 5 trepte, tractiune pe fatã 
  • Frâne: Discuri ventilate fata/solide spate, etriere Alcon 
  • Caroserie: rollcage multipunct conform normelor de sigurantã FIA
Masina


Cristiana Oprea - Opel Corsa Rally 4

  • Motor: 1199 cmc, 3 cilindri, 212 CP @ 5450 rpm 
  • Cuplu: 290 Nm @ 3000 rpm 
  • Transmisie: cutie secvențială Sadev cu 5 trepte 
  • Suspensie: amortizoare reglabile Öhlins și arcuri Eibach 
  • Greutate: 1080 kg 
  • Tracțiune: față 
Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo