Documente utile

Poti intra in posesia documentelor descarcand urmatoarele fisiere sau la oricare dintre sediile noastre.

ACTUALIZARE DATE - PERSOANE FIZICE PDF 236kB Download
ACTUALIZARE DATE - PERSOANE JURIDICE PDF 81kB Download
ACTUALIZARE DATE - PERSOANE FIZICE AUTORIZATE PDF 121kB Download

Pentru a-ti putea oferi cele mai bune servicii financiare, organizam periodic campanii de actualizari ale datelor clientilor nostri care, in cele din urma, te asigura ca respectam ultimele standarde in materie de confidentialitate si prelucrare a datelor cu caracter personal.

Pentru clientii persoane fizice

Te asteptam, cu actul de identitate la oricare dintre sediile UniCredit Leasing IFN SA, in termen de 30 de zile de la data receptionarii prezentei, in vederea completarii formularului de actualizare a datelor

Pentru clientii persoane juridice

In cazul unei asociatii, cabinet, PFA, sau alta forma de exercitare a profesiei, te rugam sa ne comunici in termen de 30 de zile de la data receptionarii prezentei, la numarul de fax/adresa de email/adresa postala mentionata mai jos, urmatoarele:

• formularul atasat completat, stampilat si semnat de reprezentantul legal,

• o copie conforma cu originalul a actului de inregistrare actualizat (certificat de inregistrare, decizia organului competent, etc).

Daca au intervenit modificari in structura actionariatului direct sau indirect al societatii tale (fata de ultima situatie pe care ai prezentat-o), te rugam sa ne oferi detalii complete cu privire la toti actionarii/asociatii directi ai societatii tale, precum si detalii complete cu privire la beneficiarii reali ai companiei tale (persoanele fizice care detin in cele din urma, direct sau indirect, 25% + o actiune sau 25% din drepturile de vot + un vot din totalul drepturilor de vot in societatea ta, regula fiind aplicabila la oricare dintre nivelurile directe si indirecte de detinere).

Pentru mai multe detalii, iti stam la dispozitie in oricare dintre sediile noastre sau la:

• Telefon: 021.200.77.77 – serviciul Relatii Clienti (luni – vineri, in intervalul orar 8:30–18:00);

• Fax: 021.200.77.87

• Email: infoclient@unicreditleasing.ro

• Adresa de corespondenta: Sediul central UniCredit Leasing, Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania. 

Multumim!

Echipa UniCredit Leasing Corporation IFN SA

PROCEDURA RECLAMATII PDF 5kB Download

Parerea ta este importanta pentru noi, fiindca stiind motivele nemultumirii tale, putem imbunatati continuu serviciile pe care le oferim.

Ce reprezinta o reclamatie?

Reclamatia reprezinta expresia unei insatisfactii sau nemultumiri fata de calitatea produselor si a serviciilor furnizate, proceduri, tarife si comisioane aplicate, comportamentul angajatilor, de la care asteptai in mod explicit sau implicit un raspuns sau o rezolutie. In cazul in care esti nemultumit de serviciile noastre nu ezita sa ne trimiti o reclamatie:

In scris:

 

• la adresa de e-mail dedicata clientilor nostri infoclient@unicreditleasing.ro;

• prin fax : 021.200. 77.87;

• prin corespondenta, la adresa: Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania.

Sau verbal:

• prin apelare 021.200.77.77

• la sediul nostru din Bucuresti, sector 1, Bulevardul Expozitiei, nr. 1F, etajul 1, etajul 7 si etajul 8, Romania. 

Raspunsul reclamatiei tale va fi formulat in scris si expediat in termen de maxim 30 zile calendaristice de la data inregistrarii sesizarii in evidentele UniCredit Leasing. In cazuri speciale, in functie de natura si complexitatea aspectelor sesizate, termenul maxim de solutionare poate fi prelungit pana la 45 zile calendaristice de la data inregistrarii documentului in evidentele noastre interne.

CE ÎNSEAMNĂ SAL?

SAL înseamnă soluționarea alternativă a litigiilor pe baza unor proceduri specifice, deci în afara instanței de judecată.

 

CE ESTE CSALB?

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridică, înființată în baza Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, ce transpune la nivel național Directiva 2013/11/UE privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE.

 

CE FACE CSALB?

CSALB are misiunea de a organiza, administra și monitoriza soluționarea, prin proceduri SAL, a litigiilor dintre consumatori și comercianții a căror activitate este reglementată, autorizată și supravegheată/monitorizată de Banca Națională a României, precum și sucursalele comercianților ce desfășoară activități pe teritoriul României în domeniul bancar.

CSALB administrează infrastructura necesară soluționării alternative a litigiilor prin două tipuri de proceduri: procedură cu soluție propusă (Concilierea) și procedura cu soluție impusă (Arbitrajul) – denumite proceduri SAL. Aceste proceduri sunt facultative, voluntare și separate de procedurile din instanțele de judecată (extrajudiciare).

Dacă plângerea nu a fost soluționată direct cu instituția financiar-bancară, consumatorul se poate adresa CSALB. Conciliatorii analizează situația pe baza documentelor puse la dispoziție de consumatori și comercianți și propun/impun o soluție pentru soluționarea litigiului. Soluțiile pot fi diferite de o sentință obținută în instanțele de judecată care aplică strict dispozițiile legii, pentru că, în cazul SAL, conciliatorii pot ține seama de uzanțele comerciale și de principiile generale ale dreptului și, de asemenea, pot soluționa litigiul în echitate.

 

În vederea soluționării eventualelor dispute consumatorii au posibilitatea de a se adresa Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor în Domeniul Bancar, cu sediul în București, Str. Sevastopol nr. 24, et.2. sector 1, telefon (021) 9414, site web www.csalb.ro. Persoanele interesate pot primi telefonic (021 9414) sau accesând adresa www.csalb.ro informații complete despre modul în care se desfășoară soluționarea alternativa a litigiului, precum și asistență pe durata întregului proces.

Vom fi alaturi de tine pe toata durata contractului de leasing, pregatiti sa-ti oferim raspunsuri la orice intrebari sau nelamuriri pe care le-ai avea. Insa, in cazul in care iti place sa faci lucrurile singur, mai jos poti gasi toate informatiile de care ai nevoie:

PROCES VERBAL SI INSTRUCTIUNE COMPLETARE BILETE LA ORDIN AVALIZATE PDF 368kB Download
PROCES VERBAL SI INSTRUCTIUNE COMPLETARE BILETE LA ORDIN NEAVALIZATE PDF 314kB Download
FACTURA IN FORMAT ELECTRONIC PDF 161kB Download
FACTURI EMISE LA INCEPUTUL CONTRACTULUI DE LEASING PDF 228kB Download
MODALITATI DE PLATA A FACTURILOR PDF 174kB Download
INMATRICULAREA AUTOVEHICOLULUI PDF 12kB Download
SERVICII LOGISTICA PDF 161kB Download
CONDUCEREA AUTOVEHICULULUI IN AFARA TARII PDF 177kB Download
PLATA DE CAPITAL IN AVANS PDF 9kB Download
DAUNE PARTIALE PDF 167kB Download

Pentru ca orice lucru bun are si un sfarsit, iata care sunt posibilitatile prin care se poate finaliza un contract de leasing incheiat cu noi:

FINALIZARE CONTRACT - IN URMA EXPIRARII PERIOADEI CONTRACTUALE PDF 17kB Download
FINALIZARE CONTRACT - INAINTEA EXPIRARII PERIOADEI CONTRACTUALE PDF 13kB Download
FINALIZARE CONTRACT - CESIONAREA CONTRACTULUI PDF 13kB Download
FINALIZARE CONTRACT - DAUNA TOTALA PDF 9kB Download
LEASING OPERATIONAL - GHID DE RETURNARE A AUTOVEHICULELOR PDF 1MB Download
GHID RCA PDF 8MB Download
GHID CARTE VERDE PDF 1MB Download
GHID CONSUMATOR RCA PDF 3MB Download
GHID PAD PDF 1MB Download
Cum pot afla mai multe informatii despre sistemului de facturare RO E-Factura?

Pentru detalii suplimentare privind RO e-Factura poti consulta Ghidul RO e-Factura disponibil pe site-ul ANAF, precum si reglementarile legale aplicabile (OUG 120/2021, Legea 296/2023 si OUG 115/2023, Codul fiscal).

Cand va transmite UniCredit Leasing facturile prin sistemul RO e-factura?

UniCredit Leasing Corporation este în curs de implementare a unei soluții automatizate de interconectare a sistemelor proprii cu Spatiul Privat Virtual (SPV) ANAF pentru aplicarea prevederilor legale privind sistemul RO E-factura. În ceea ce privește facturile emise în baza contractelor dumneavoastră, vă informăm că vom raporta in RO E-Factura:

    i. cel târziu până la 1 aprilie 2024 toate facturile emise între 1 ianuarie și 31 martie 2024;

    ii. de la 1 aprilie 2024 fiecare factură emisă începând cu această dată, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la dată facturării acesteia, termen prevăzut în Codul fiscal.

Care sunt termenele de implementare a sistemului national RO e-factura?

Sistemul national RO e-factura va fi implementat in 2 etape: in perioada 1 ianuarie - 30 iunie 2024, operatorii economici, persoane impozabile stabilite în România, indiferent dacă sunt sau nu înregistrate în scopuri de TVA, au obligația să raporteze în toate facturile emise în relația B2B si incepand din data de 1 iulie 2024 emitenții facturilor au obligația să le transmita destinatarilor, utilizând RO e-Factura.

Ce reprezinta contractul RCA si ce acopera clauza de Decontare directa?

Contractul RCA: contractul de asigurare de raspundere civila auto obligatorie pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si de tramvaie, a carui incheiere se constata prin polita de asigurare RCA, care atesta existenta asigurarii de raspundere civila pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule; conditiile contractuale pentru asigurarea RCA sunt stabilite de prezenta lege si de reglementarile Autoritatii de Supraveghere Financiara, denumita în continuare A.S.F., emise in aplicarea acesteia; forma si continutul contractului RCA se stabilesc prin reglementari ale A.S.F.
Conditiile contractuale sunt cele prevazute prin dispozitiile Legii nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie si cele ale legislatiei secundare emise de catre A.S.F. in aplicarea acesteia. Acestea pot fi completate si cu alte prevederi ce sunt stabilite de comun acord de catre asigurat si asigurator si sunt prevazute intr-un act additional la prezentul contract.
Contractul RCA, inclusiv orice act aditional sau anexa la acesta, constituie titlu executoriu pentru ratele scadente si neachitate, in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (3) din Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie.
Contractul RCA da dreptul persoanei prejudiciate, in cazul producerii unui prejudiciu, sa se poata adresa pentru efectuarea reparatiei oricarei unităti reparatoare auto, in conditiile legii, fara nicio restrictie sau constrangere din partea asiguratorului RCA sau a unitatii reparatoare auto, care ar putea sa-i influenteze optiunea.

 

Asigurarea RCA poate fi incheiata cu oricare dintre societatile de asigurare autorizate de ASF in acest sens. Puteti verifica lista actualizata a societatilor autorizate pentru RCA pe pagina de internet www.asfromania.ro.
Prima de asigurare pe care o veti plati depinde si de istoricul dumneavoastra de daunalitate (istoricul asiguratului, cu o masina) realizat intr-o perioada de referinta. Astfel, asiguratorii au obligatia sa aplice sistemul bonus-malus in vederea stabilirii primei de asigurare pe care asiguratul trebuie sa o plateasca. Sistemul bonus-malus influenteaza prima de asigurare in functie de daunalitatea inregistrata in perioada de referinta.
Decontarea directa este un serviciu suplimentar prevazut in contractul RCA, care va fi taxat suplimentar, in baza caruia in caz de dauna provocata din vina unui tert va puteti adresa propriului asigurator RCA, urmand ca acesta sa intreprinda demersurile necesare avizarii, constatarii si despagubirii daunei respective.
Decontare directa: serviciul auxiliar de gestionare a daunelor de catre asiguratorii RCA a propriilor asigurati, care se oferteaza obligatoriu de catre asigurator, iar achizitia acestuia este optionala de catre asigurat.

 

Decontarea directă este un serviciu suplimentar prevăzut în contractul RCA, care va fi taxat suplimentar, în baza căruia în caz de daună provocată din vina unui terț vă puteți adresa propriului asigurător RCA, urmând ca acesta să întreprindă demersurile necesare avizării, constatării și despăgubirii daunei respective. Ulterior, asigurătorul dumneavoastră RCA va recupera de la asigurătorul RCA al persoanei vinovate de accident sumele de bani aferente despăgubirii. Decontarea directă este un mecanism care sprijină consumatorul, deoarece acesta va avea contact doar cu asigurătorul propriu, cu care este familiarizat și pe care și l-a ales în funcție de calitatea serviciilor prestate. Decontarea directa intre asiguratorii RCA este aplicabila prin indeplinirea cumulative a urmatoarelor conditii:

• accidentele auto se produc pe teritoriul României;

• vehiculele implicate în accidentele auto sunt înmatriculate/înregistrate în România;

• prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;

• ambele vehicule implicate în accidentul auto au asigurare RCA valabilă la data producerii evenimentului. Valabilitatea polițelor RCA se face prin consultarea bazei publice de date CEDAM;

• prejudiciile exclud vătămarile corporale.

Decontarea directa nu afecteaza dreptul persoanei prejudiciate in urma unui accident auto produs de un vehicul asigurat RCA de a exercita actiunea directa pentru recuperarea prejudiciului produs impotriva asiguratorului RCA al persoanei vinovate de producerea accidentului auto.

Contractul RCA: contractul de asigurare de raspundere civila auto obligatorie pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si de tramvaie, a carui incheiere se constata prin polita de asigurare RCA, care atesta existenţa asigurarii de raspundere civila pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule; conditiile contractuale pentru asigurarea RCA sunt stabilite de prezenta lege şi de reglementarile Autoritatii de Supraveghere Financiara, denumita în continuare A.S.F., emise in aplicarea acesteia; forma si continutul contractului RCA se stabilesc prin reglementari ale A.S.F.
Conditiile contractuale sunt cele prevazute prin dispozitiile Legii nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie si cele ale legislatiei secundare emise de catre A.S.F. in aplicarea acesteia. Acestea pot fi completate si cu alte prevederi ce sunt stabilite de comun acord de catre asigurat si asigurator şi sunt prevazute intr-un act additional la prezentul contract.
Contractul RCA, inclusiv orice act aditional sau anexa la acesta, constituie titlu executoriu pentru ratele scadente si neachitate, in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (3) din Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie.
Contractul RCA da dreptul persoanei prejudiciate, in cazul producerii unui prejudiciu, sa se poata adresa pentru efectuarea reparatiei oricarei unitati reparatoare auto, in conditiile legii, fara nicio restrictie sau constrangere din partea asiguratorului RCA sau a unitatii reparatoare auto, care ar putea sa-i influenteze optiunea.

Ce se întampla daca termenul de valabilitate ale politei RCA depaseste contractul de leasing? Pot beneficia in continuare de polita RCA?

Contractul de asigurare RCA ramane valabil pana la momentul la care proprietarul vehiculului notifica asiguratorul cu privire modificarile efectuate asupra proprietatii bunului.

Conform Capitol III art. 7 din Legea 132/2017, Contractul de asigurare RCA inceteaza:

• la data la care proprietarul vehiculului notifica asiguratorul RCA referitor la transmiterea dreptului de proprietate asupra vehiculului, insotita de documente justificative;

• la data la care vehiculul este radiat din circulatie;

• la implinirea termenului stabilit in contractul RCA.

Imi pot recupera prima pentru perioada neconsumata in cazul in care dreptul de proprietate a fost transferta catre alta persoana?

Beneficiezi de 0% dobanda pentru rambursarea in pana la 12 rate a tranzacțiilor efectuate cu UniCreditCard, oriunde în lume. Consulta aici regulamentul si noile conditii ale ofertei valabile incepand cu 01.06.2017.

Prima de asigurare aferenta perioadei de asigurare de la data instrainarii bunului catre alta persoana (dovada ca s-a radiat bunul sau prezentarea fisei de inmatriculare cu stampilele autoritatilor sau factura – in cazul persoanelor juridice sau contractul de vanzare - cumparare) pana la expirare se va restitui de catre Asigurator, in urma unor calcule prestabilite, direct catre vechiul asigurat/utilizator si doar daca:

• prezinta imputernicire de la societatea de leasing(in cazul in care bunul a fost in leasing);

• nu a inregistrat daune;

• preda in original polita RCA.

Art. 8.2: “atunci cand asiguratul a platit integral sau in rate prima de asigurare, acesta este indreptatit sa o recupereze proporţional cu perioada neexpirata a contractului RCA, daca nu s-au platit sau nu se datoreaza despagubiri pentru evenimente produse in perioada de valabilitate a asigurarii. in cazul în care asiguratorul RCA este ulterior obligat la plata unor despagubiri pentru evenimente acoperite prin contractul RCA, asiguratorul RCA este indreptatit sa recupereze de la asigurat prima de asigurare restituita acestuia, la cerere.”

Cine poate incheia asigurarea de raspundere civila si in ce conditii?

Cine:

Persoanele fizice sau juridice care au în proprietate vehicule supuse inmatriculării sau înregistrării în România, precum şi tramvaie au obligaţia să se asigure pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de vehicule în limitele teritoriale prevăzute in lege.

Limitele minime de răspundere acoperite prin asigurarea RCA conform reglementărilor Uniunii Europene sunt următoarele:

a) pentru prejudicii materiale produse în unul şi acelaşi accident, indiferent de numărul persoanelor prejudiciate, limita de despăgubire se stabileşte, pentru accidente, la un nivel de 1.220.000 euro, echivalent în lei la cursul de schimb al pieţei valutare la data producerii accidentului, comunicat de Banca  Naţională a României;

b) pentru vătămări corporale şi decese, inclusive pentru prejudicii fără caracter patrimonial produse în unul şi acelaşi accident, indiferent de numărul persoanelor prejudiciate, limita de despăgubire se  stabileşte, pentru accidente, la un nivel de 6.070.000 euro, echivalent în lei la cursul de schimb al pieţei valutare la data producerii accidentului, comunicat de Banca Naţională a României.

Cum:

Consumatorii pot cumpăra asigurarea RCA atât de la o societate de asigurări autorizată de ASF, cât și de la o societate de asigurări care vinde RCA în România în baza libertății de a presta servicii, nefiind autorizată de ASF ci de autoritatea competentă din alt stat membru al UE.

Pentru a evita situații în care polița RCA să nu fie valabilă, înainte de achiziționarea unei asigurări RCA de la societatea care este autorizată în alt stat membru este important să verificați calitatea acesteia pe pagina de internet a ASF – dacă este înscrisă în Registrul asigurătorilor și intermediarilor din SEE.

In ce conditii:

Conform art.5 pct. din Legea 132/2017 din 31.05.2017 privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terţelor persoane prin accidente de vehicule şi de tramvaie contractul RCA:

 

(1) se încheie pentru o perioadă cuprinsă între o lună şi 12 luni, multiplu de o lună, în funcţie de opţiunea asiguratului;

(2) prin excepţie de la prevederile alin. (1), se poate încheia pe o perioadă mai mică de o lună în următoarele situaţii:

• pentru vehicule înmatriculate/înregistrate în alte state membre ale Spatiului Economic European si Confederatiei Elvetiene pentru care se doreste pentru care se solicită asigurarea în vederea importului în România, pe o perioadă de maximum 30 de zile de la data dobândirii proprietăţii, dovedită cu documente justificative';

• pentru vehicule destinate exportului, pe o perioadă de maximum 30 de zile;

• pentru vehicule care se autorizeaza provizoriu pentru circulatie, pe perioade de 30 de zile, dar cumulat nu mai mult de 90 de zile.

Polita se poate achita si in rate in functie de optiunile ficarui asigurator.

Cand incepe valabilitatea politei RCA?

Conform legii 132/2017 art. (8) Raspunderea asiguratorului RCA incepe:

• din ziua urmatoare celei in care expira valabilitatea contractului RCA anterior, pentru asiguratul care isi indeplineste obligatia incheierii asigurarii cel mai tarziu in ultima zi de valabilitate a acesteia;

• din ziua urmatoare celei in care s-a incheiat contractul RCA, pentru persoanele care nu aveau o asigurare RCA valabili la momentul incheierii noii asigurari;

• din momentul eliberării contractului de asigurare, dar nu mai devreme de data intrarii in vigoare a autorizatiei provizorii de circulatie sau a inmatriculării/inregistrarii vehiculului, pentru vehiculele comercializate care urmeaza să fie inmatriculate/inregistrate.

Ce se intampla daca asiguratul nu face prezenta dovezii asigurarii RCA valabile la data controlului de rutina sau la data aparitiei unui eveniment?

Daca sunteti proprietar de autovehicul si nu incheiati asigurarea obligatorie RCA sau nu o mentineti in valabilitate in mod continuu, prin plata primelor de asigurare, savarsiti o contraventie si, prin urmare, sunteti pasibil de amenda de la 1000 RON la 2000 RON si retinerea certificatului de inmatriculare, pana la prezentarea documentului privind incheierea asigurarii – contraventie care se constata de catre personalul Politiei (art. 9. Capitolul X din Legea 132/2017).

In situatia in care cel vinovat de producerea daunei nu detine o asigurare obligatorie RCA valabila la data producerii accidentului, va recomandam sa va adresati BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania (www.baar.ro) care are si atributia de a acorda despagubiri tertului prejudiciat printr-un accident auto in care autovehiculul, respectiv tramvaiul, nu este asigurat RCA (caz in care se acopera atat daunele materiale, cat si vatamarile corporale, urmand ca Fondul sa isi recupereze banii de la persoana vinovata) sau in cazul in care autorul a ramas neidentificat (caz in care fondul acopera numai vatamarile corporale).
BAAR se constituie ca asociatie profesionala, independenta si autonoma a tuturor societatilor de asigurare, indiferent de forma de organizare si de statul in care isi au sediul social, care, in baza legii, au dreptul sa practice in Romania asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse tertelor persoane prin accidente de vehicule.

Se poate verifica in baza CEDAM, baza comuna a Asiguratorilor si a Politiei Romane, in functie de numarul de inmatriculare sau de seria de sasiu, daca autovehiculul respectiv are sau nu incheiat RCA-ul la o anumita data. Informatia poate fi accesata pe site: https://asfromania.ro/consumatori/baza-de-date-cedam/interogare-polite-rca

Ce reprezinta sistemul bonus- malus si cum se aplica?

Sistemul bonus-malus este reglementat prin normele emise de catre ASF si a fost introdus ca o masura de responsabilizare a participantilor la trafic. Acest sistem urmareste ca posesorii de vehicule prudenti sa nu plateasca o prima de asigurare identica cu a celor care produc accidente.
Sistemul bonus-malus influenteaza prima de asigurare in functie de daunalitatea inregistrata in perioada de referinta.

In acelasi timp va recomadam sa consultati: 

Ghidul RCA regasit pe pagina de internet  https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-aug-2017 precum si aici;

• Ghidul Cum folosim documentul CARTE VERDE regasit pe pagina de internet  https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghid-explicativ-carte-verde precum si aici;

Ghidul PAD regasit pe pagina de internet  https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-pad precum si aici;

• Ghidul Consumatorului pentru incheierea asigurarii RCA la un asigurator care isi desfasoara activitatea de asigurare pe teritoriul Romaniei in baza libertatii de a presta servicii  https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-asiguratori-din-ue precum si aici.

PROGRAM ANTITRUST PARTENERI PDF 2MB Download

Ai nevoie de mai multe informatii?

Te rugam sa completezi campurile de mai jos si te vom suna in cel mai scurt timp

Spinning wheel animation

Loading

UniCredit Logo