UniCredit Insurance Broker

Pentru ca un parteneriat de calitate se extinde dincolo de partea tranzactionala a leasingului, noi iti oferim o gama cuprinzatoare si avantajoasa de servicii transparente care sa satisfaca toate nevoile afacerii tale.

Promisiunea noastra de a-ti oferi servicii performante si complete presupune si suport pentru serviciile de dupa incheierea contractului de leasing.

Motiv pentru care iti punem la dispozitie serviciile celor mai importante companii de asigurari de pe piata romaneasca pentru ca tu sa te bucuri de avantaje precum:

• preturi excelente si conditii speciale de asigurare;

• transparenta prin acces permanent la informatii din portalul UniCredit Leasing.

• o gama completa de tipuri de asigurari din care poti alege;

• confort prin generarea automata a imputernicirilor de dauna sau a procurii de iesire din tara.

REGISTRUL PERSONALULUI PROPRIU AL BROKERILOR DE ASIGURARE REASIGURARE

Codul unic alocat de ASF Numele si prenumele Functia detinuta Data angajarii Studii
257842 ZAULET FLORIAN-IRINEL INSURANCE SPECIALIST 1/20/2017 SUPERIOARE
34643 GURUIANU CORNEL MARIUS DIRECTOR EXECUTIV 10/1/2007 SUPERIOARE
422078 BRULEA ALEXANDRU ANDREI INSURANCE SPECIALIST 10/11/2016 SUPERIOARE
416220 CIMPOCA ELENA-MADALINA INSURANCE OFFICER 10/2/2017 SUPERIOARE
34653 BULBARIU IRINA INSURANCE SPECIALIST 11/1/2006 SUPERIOARE
34639 APOSTOL CRENGUTA DIRECTOR DEPARTAMENT CLIENTI LEASING 2/1/2007 SUPERIOARE
249042 ANDREI CRISTINA INSURANCE SPECIALIST 2/1/2009 SUPERIOARE
147613 LUPOAIE ROXANA-IRINA ACCOUNT MANAGER 3/3/2008 SUPERIOARE
34651 FLAMAROPOL ALEXANDRA INSURANCE SPECIALIST 7/26/2007 SUPERIOARE
352263 HEMEN CORINA ACCOUNT MANAGER 7/3/2017 SUPERIOARE
35281 ILIESCU ALINA IULIA TEAM LEADER UNDEWRITING LEASING INSURANCE 7/3/2017 SUPERIOARE
40710 STOENETE DIANA IRINEL CORPORATE ACCOUNT MANAGER 8/16/2017 SUPERIOARE
34650 BROTEA CRISTINA-CLAUDIA ACCOUNT MANAGER 9/10/2007 SUPERIOARE
34649 SULEA OANA-RALUCA TEAM LEADER CLIENT SERVICE 9/28/2004 SUPERIOARE
34642 ELENA FLOREA GEORGETA TEAM LEADER RETAIL DEPARTAMENT CLIENTI EXTERNI 2/1/2007 SUPERIOARE

JURNALUL ASISTENTILOR IN BROKERAJ

Pentru ca nevoile difera de la un client la altul, serviciile noastre de brokeraj se adreseaza atat persoanelor fizice cat si celor juridice. Mai jos puteti descarca lista cu asistenti corespunzatoare formei dumneavoastra de organizare:

PERSOANA FIZICA

Codul unic alocat de ASF Numele si prenumele Data inregistrarii Studii Observatii
398008 STEFAN LAURENTIU EUGEN 1/15/2018 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416742 ICHIM ALEXANDRA 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416743 DOBROTA ADELINA-ANDRA 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
389279 DUTU GEORGIANA LIVIA 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416740 CHIRITA GEORGIAN-PAUL 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416793 CONSTANTIN ALINA-ALEXANDRA 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416741 TANASESCU MIHAELA-ANDREEA 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
251704 CARBUNARU DAN ALEXANDRU 9/18/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416733 CALIN DANIEL 9/15/2017 SUPERIOARE CBG LEASING CONSULTING
416792 VELE EMILIA 9/15/2017 SUPERIOARE TOTAL FINANCIAL SOLUTION
412124 POPESCU VALENTINA ADRIANA 9/15/2017 SUPERIOARE BUSINESS IMPACT
416931 MATEI OANA FLORINA GRATIELA 9/15/2017 SUPERIOARE BRIAS MBA PARTNER S.R.L.
416999 ILONTA ANCUTA IOANA 9/15/2017 SUPERIOARE Avaron Invest S.R.L.
416835 ILIESCU NICOLAE ANDREI 9/15/2017 SUPERIOARE S.C. CARGOBULL FINANCE S.R.L.
425883 BALTATU RAZVAN ANDREI 7/12/2017 SUPERIOARE MITHRAS MANAGEMENT
404968 POPESCU LAURENTIU LEONIDA 5/9/2017 SUPERIOARE POPESCU LAURENTIU LEONIDA
54017 CHIRILA BOGDAN-IONUT 5/9/2017 SUPERIOARE CHIRILA BOGDAN-IONUT
414288 TARAU ALEXANDRU IOAN 5/9/2017 SUPERIOARE TARAU ALEXANDRU IOAN

PERSOANA JURIDICA

Codul unic alocat de ASF Denumirea persoanei juridice Codul de identificare fiscala (CIF/CUI) Numele si prenumele conducatorului/conducerii
si a persoanelor care desfasoara activitatea
de intermediere
Clasele intermediate Data inregistrarii Observatii
406790 MITHRAS MANAGEMENT 33441380 FENESAN LIZICA ELENA ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 6/19/2017
406791 KETACO OPTIM 34862426 ONET DANA IOANA ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 6/19/2017
406585 POPESCU LAURENTIU-LEONIDA-ASISTENT IN BROKERAJ 35427366 POPESCU LAURENTIU-LEONIDA ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 5/9/2017
406583 CHIRILA BOGDAN IONUT - AGENT DE ASIGURARE 35395302 CHIRILA BOGDAN-IONUT ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 5/9/2017
406584 TARAU V. ALEXANDRU IOAN 35422334 TARAU ALEXANDRU IOAN ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 5/9/2017
402442 BUSINESS IMPACT SRL 9538101 BUDA STEFAN ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 1/26/2017
232038 CBG LEASING CONSULTING 25588233 Calin Daniel ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 9/27/2016
232039 TOTAL FINANCIAL SOLUTION 22979660 VELE EMILIA ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 3/13/2013
232037 Avaron Invest S.R.L. 22626251 Ilonta Ancuta Ioana ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 10/8/2009
232035 BRIAS MBA PARTNER S.R.L. 25669133 Matei Oana Florina Gratiela ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 10/8/2009
200266 S.C. CARGOBULL FINANCE S.R.L. 22317841 BATTERNIK ARNOUD ASIGURARI GENERALE SI DE VIATA 3/12/2009

Ce reprezinta contractul RCA si ce acopera clauza de Decontare directa?

Contractul RCA: contractul de asigurare de raspundere civila auto obligatorie pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si de tramvaie, a carui incheiere se constata prin polita de asigurare RCA, care atesta existenta asigurarii de raspundere civila pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule; conditiile contractuale pentru asigurarea RCA sunt stabilite de prezenta lege si de reglementarile Autoritatii de Supraveghere Financiara, denumita in continuare A.S.F., emise in aplicarea acesteia; forma si continutul contractului RCA se stabilesc prin reglementari ale A.S.F.

Conditiile contractuale sunt cele prevazute prin dispozitiile Legii nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie si cele ale legislatiei secundare emise de catre A.S.F. in aplicarea acesteia. Acestea pot fi completate si cu alte prevederi ce sunt stabilite de comun acord de catre asigurat si asigurator si sunt prevazute intr-un act aditional la prezentul contract.

Contractul RCA, inclusiv orice act aditional sau anexa la acesta, constituie titlu executoriu pentru ratele scadente si neachitate, in conformitate cu prevederile art. 5 alin. (3) din Legea nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si tramvaie.

Contractul RCA da dreptul persoanei prejudiciate, in cazul producerii unui prejudiciu, sa se poata adresa pentru efectuarea reparatiei oricarei unitati reparatoare auto, in conditiile legii, fara nicio restrictie sau constrangere din partea asiguratorului RCA sau a unitatii reparatoare auto, care ar putea sa-i influenteze optiunea.

Asigurarea RCA poate fi incheiata cu oricare dintre societatile de asigurare autorizate de ASF in acest sens. Puteti verifica lista actualizata a societatilor autorizate pentru RCA pe pagina de internet www.asfromania.ro.

Prima de asigurare pe care o veti plati depinde si de istoricul dumneavoastra de daunalitate (istoricul asiguratului, cu o masina) realizat intr-o perioada de referinta. Astfel, asiguratorii au obligatia sa aplice sistemul bonus-malus in vederea stabilirii primei de asigurare pe care asiguratul trebuie sa o plateasca. Sistemul bonus-malus influenteaza prima de asigurare in functie de daunalitatea inregistrata in perioada de referinta.

Decontarea directa este un serviciu suplimentar prevazut in contractul RCA, care va fi taxat suplimentar, in baza caruia in caz de dauna provocata din vina unui tert va puteti adresa propriului asigurator RCA, urmand ca acesta sa intreprinda demersurile necesare avizarii, constatarii si despagubirii daunei respective.

Ulterior, asiguratorul dumneavoastra RCA va recupera de la asiguratorul RCA al persoanei vinovate de accident sumele de bani aferente despagubirii. Decontarea directa este un mecanism care sprijina consumatorul, deoarece acesta va avea contact doar cu asiguratorul propriu, cu care este familiarizat si pe care si l-a ales in functie de calitatea serviciilor prestate. Decontarea directa intre asiguratorii RCA este aplicabila prin indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

• accidentele auto se produc pe teritoriul Romaniei;

• vehiculele implicate in accidentele auto sunt inmatriculate/inregistrate in Romania;

• prejudiciile sunt produse exclusiv vehiculelor;

• ambele vehicule implicate in accidentul auto au asigurare RCA valabila la data producerii evenimentului. Valabilitatea politelor RCA se face prin consultarea bazei publice de date CEDAM;

• prejudiciile exclud vatamarile corporale.

Decontarea directa nu afecteaza dreptul persoanei prejudiciate in urma unui accident auto produs de un vehicul asigurat RCA de a exercita actiunea directa pentru recuperarea prejudiciului produs impotriva asiguratorului RCA al persoanei vinovate de producerea accidentului auto.

Ce se intampla daca termenul de valabilitate ale politei RCA depaseste contractul de leasing? Pot beneficia in continuare de polita RCA?

Contractul de asigurare RCA ramane valabil pana la momentul la care proprietarul vehiculului notifica Asiguratorul cu privire modificarile efectuate asupra proprietatii bunului.

Conform Capitol III art. 7 din Legea 132/2017, Contractul de asigurare RCA inceteaza:

• la data la care proprietarul vehiculului notifica asiguratorul RCA referitor la transmiterea dreptului de proprietate asupra vehiculului, insotita de documente justificative;

• la data la care vehiculul este radiat din circulatie;

• la implinirea termenului stabilit in contractual RCA.

Imi pot recupera prima pentru perioada neconsumata in cazul in care dreptul de proprietate a fost transferta catre alta persoana?

Prima de asigurare aferenta perioadei de asigurare de la data instrainarii bunului catre alta persoana (dovada ca s-a radiat bunul sau prezentarea fisei de inmatriculare cu stampilele autoritatilor sau factura – in cazul persoanelor juridice sau contractul de vanzare - cumparare) pana la expirare se va restitui de catre Asigurator, in urma unor calcule prestabilite, direct catre vechiul asigurat/utilizator si doar daca:

• prezinta imputernicire de la societatea de leasing(in cazul in care bunul a fost in leasing);

• nu a inregistrat daune;

• preda in original polita RCA.

Art. 8.2: “Atunci cand asiguratul a platit integral sau in rate prima de asigurare, acesta este indreptatit sa o recupereze proportional cu perioada neexpirata a contractului RCA, daca nu s-au platit sau nu se datoreaza despagubiri pentru evenimente produse in perioada de valabilitate a asigurarii. In cazul in care asiguratorul RCA este ulterior obligat la plata unor despagubiri pentru evenimente acoperite prin contractul RCA, asiguratorul RCA este indreptatit sa recupereze de la asigurat prima de asigurare restituita acestuia, la cerere.”

Cine poate incheia asigurarea de raspundere civila si in ce conditii?

Persoanele fizice sau juridice care au in proprietate vehicule supuse inmatricularii sau inregistrarii in Romania, precum si tramvaie, au obligatia sa se asigure pentru cazurile de raspundere civila ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de vehicule in limitele teritoriale prevazute in lege.

Limitele minime de raspundere acoperite prin asigurarea RCA conform reglementarilor Uniunii Europene sunt urmatoarele:

• pentru prejudicii materiale produse in unul si acelasi accident, indiferent de numarul persoanelor prejudiciate, limita de despagubire se stabileste, pentru accidente, la un nivel de 1.220.000 euro, echivalent in lei la cursul de schimb al pietei valutare la data producerii accidentului, comunicat de Banca Nationala a Romaniei;

• pentru vatamari corporale si decese, inclusiv pentru prejudicii fara caracter patrimonial produse in unul si acelasi accident, indiferent de numarul persoanelor prejudiciate, limita de despagubire se stabileste, pentru accidente, la un nivel de 6.070.000 euro, echivalent in lei la cursul de schimb al pietei valutare la data producerii accidentului, comunicat de Banca Nationala a Romaniei.

Consumatorii pot cumpara asigurarea RCA atat de la o societate de asigurari autorizata de ASF, cat si de la o societate de asigurari care vinde RCA in Romania in baza libertatii de a presta servicii, nefiind autorizata de ASF, ci de autoritatea competenta din alt stat membru al UE.

Pentru a evita situatii in care polita RCA sa nu fie valabila, inainte de achizitionarea unei asigurari RCA de la societatea care este autorizata in alt stat membru este important sa verificati calitatea acesteia pe pagina de internet a ASF – daca este inscrisa in Registrul asiguratorilor si intermediarilor din SEE.

In ce conditii:

Conform art.5 din Legea 132/2017 din 31.05.2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertelor persoane prin accidente de vehicule si de tramvaie contractul RCA:

(1) se incheie pentru o perioada cuprinsa intre o luna si 12 luni, multiplu de o luna, in functie de optiunea asiguratului;

(2) prin exceptie de la prevederile alin. (1), se poate incheia pe o perioada mai mica de o luna in urmatoarele situatii:

• pentru vehicule inmatriculate/inregistrate in alte state membre ale Spatiului Economic European si Confederatiei Elvetiene pentru care se doreste pentru care se solicita asigurarea in vederea importului in Romania, pe o perioada de maximum 30 de zile de la data dobandirii proprietatii, dovedita cu documente justificative;

• pentru vehicule destinate exportului, pe o perioada de maximum 30 de zile;

• pentru vehicule care se autorizeaza provizoriu pentru circulatie, pe perioade de 30 de zile, dar cumulat nu mai mult de 90 de zile.

Polita se poate achita si in rate in functie de optiunile ficarui asigurator.

Cand incepe valabilitatea politei RCA?

Conform legii 132/2017 art. (8) raspunderea asiguratorului RCA incepe:

• din ziua urmatoare celei in care expira valabilitatea contractului RCA anterior, pentru asiguratul care isi indeplineste obligatia incheierii asigurarii cel mai tarziu in ultima zi de valabilitate a acesteia;

• din ziua urmatoare celei in care s-a incheiat contractul RCA, pentru persoanele care nu aveau o asigurare RCA valabila la momentul incheierii noii asigurari;

• din momentul eliberarii contractului de asigurare, dar nu mai devreme de data intrarii in vigoare a autorizatiei provizorii de circulatie sau a inmatricularii/inregistrarii vehiculului, pentru vehiculele comercializate care urmeaza sa fie inmatriculate/inregistrate.

Ce se intampla daca asiguratul nu face prezenta dovezii asigurarii RCA valabile la data controlului de rutina sau la data aparitiei unui eveniment?

Daca sunteti proprietar de autovehicul si nu incheiati asigurarea obligatorie RCA sau nu o mentineti in valabilitate in mod continuu, prin plata primelor de asigurare, savarsiti o contraventie si, prin urmare, sunteti pasibil de amenda de la 1000 RON la 2000 RON si retinerea certificatului de inmatriculare, pana la prezentarea documentului privind incheierea asigurarii – contraventie care se constata de catre personalul Politiei (art. 9. Capitolul X din Legea 132/2017).

In situatia in care cel vinovat de producerea daunei nu detine o asigurare obligatorie RCA valabila la data producerii accidentului, va recomandam sa va adresati BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania (www.baar.ro) care are si atributia de a acorda despagubiri tertului prejudiciat printr-un accident auto in care autovehiculul, respectiv tramvaiul, nu este asigurat RCA (caz in care se acopera atat daunele materiale, cat si vatamarile corporale, urmand ca Fondul sa isi recupereze banii de la persoana vinovata) sau in cazul in care autorul a ramas neidentificat (caz in care fondul acopera numai vatamarile corporale).

BAAR se constituie ca asociatie profesionala, independenta si autonoma a tuturor societatilor de asigurare, indiferent de forma de organizare si de statul in care isi au sediul social, care, in baza legii, au dreptul sa practice in Romania asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse tertelor persoane prin accidente de vehicule.

Se poate verifica in baza CEDAM, baza comuna a Asiguratorilor si a Politiei Romane, in functie de numarul de inmatriculare sau de seria de sasiu, daca autovehiculul respectiv are sau nu incheiat RCA-ul la o anumita data. Informatia poate fi accesata pe site: https://asfromania.ro/consumatori/baza-de-date-cedam/interogare-polite-rca

Ce reprezinta sistemul bonus- malus si cum se aplica?

Sistemul bonus-malus este reglementat prin normele emise de catre ASF si a fost introdus ca o masura de responsabilizare a participantilor la trafic. Acest sistem urmareste ca posesorii de vehicule sa fie prudenti ca sa nu plateasca o prima de asigurare identica cu a celor care produc accidente.

Sistemul bonus-malus influenteaza prima de asigurare in functie de daunalitatea inregistrata in perioada de referinta.

In acelasi timp va recomadam sa consultati:

• Ghidul RCA regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-aug-2017 precum si mai jos;

• Ghidul Cum folosim documentul CARTE VERDE regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghid-explicativ-carte-verde precum si mai jos;

• Ghidul PAD regasit pe pagina de internet https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-pad precum si mai jos;

• Ghidul Consumatorului pentru incheierea asigurarii RCA la un asigurator care isi desfasoara activitatea de asigurare pe teritoriul Romaniei in baza libertatii de a presta servicii https://asfromania.ro/consumatori/consumatori-asigurari/ghidul-rca-asiguratori-din-ue precum si mai jos.

INFORMATII ADITIONALE CASCO PDF 154kB Download
GHID RCA PDF 8MB Download
GHID CARTE VERDE PDF 1MB Download
GHID CONSUMATOR RCA PDF 3MB Download
GHID PAD PDF 1MB Download
INFORMATII ADITIONALE RCA PDF 154kB Download

Avizarea daunei (avarie sau furt)

Avizarea daunei la asigurator se face imediat dupa producerea acesteia sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia prin telefon catre Call center, accesand adresa WEB sau la centrul de daune al acestuia.

Avizarea daunei presupune furnizarea informatiilor despre eveniment:

• datele de identificare si de contact ale persoanelor implicate in eveniment, in special ale celui care face avizarea, ale persoanei care conducea autovehiculul atat cel asigurat, cat si cel pagubit, daca este cazul;

• cauzele si imprejurarile in care s-a produs evenimentul, inclusiv detalii despre locul evenimentului si momentul producerii acestuia - data, ora;

• datele de identificare ale autovehiculelor implicate in eveniment sau a echipamentelor avariate/furate;

• detalii cu privire la locatia si starea bunului avariat ( daca este sau nu deplasabil) in vederea stabilirii locului in care se va efectua constatarea daunei de catre un reprezentant al asiguratorului.

Dupa furnizarea acestor date veti primi numarul de dosar care trebuie retinut si prezentat la punctul de constatare, totodata veti primi toate informatiile necesare pentru efectuarea constatarii daunei.

Pentru avariile usoare constatarile se vor efectua de catre reprezentantii asiguratorului, fara alte documente de la Politie.

In cazul furturilor (atat partiale cat si totale), este obligatorie avizarea acestora la Sectia de Politie in raza careia s-a constatat disparitia bunului, apeland la serviciul de urgenta 112, in maxim 24 de ore de la data constatarii disparitiei. Tot in maxim 24 de ore de la data avizarii la Politie, este necesara avizarea furtului si la asigurator.

Acte necesare deschiderii dosarului de dauna

1. DOSARE INSTRUMENATE PE POLITA CASCO:

• Cartea de identitate/buletinul de identitate al asiguratului sau delegatului (original si copie);

• Permis conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului (original si copie);

• Certificat de inmatriculare al autovehiculului avariat cu inspectia periodica valabila la data producerii evenimentului (original si copie);

• Asigurarea CASCO in copie sau cel putin seria si numarul politei (copie);

• Proces verbal, Anexa 2 de la politie sau orice act emis de Politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si, daca este cazul, cine este vinovat de producerea daunei (in original);

• Imputernicire de la societate, in situatia in care asigurat este o persoana juridica ( in situatia bunurilor achizitionate in leasing este necesara ca aceasta imputernicire sa fie valabila la data deschiderii dosarului de dauna);

• Procura notariala in cazul in care proprietarul este o persoana fizica, iar persoana care deschide dosarul de dauna este diferita de acesta;

In cazul furtului total este necesara predarea tuturor randurilor de chei ale autoturismului si a talonului masinii. Nerespectarea acestei obligatii atrage dupa sine respingerea la plata a dosarului de dauna

Copiile documentelor mentionate mai sus vor fi predate la dosarul de dauna, impreuna cu documentele de la Politie in original (daca exista) si impreuna cu toate randurile de chei (in cazul furtului total).

2. DOSARE INSTRUMENTATE PE POLITA RCA

• Cartea de identitate/buletinul de identitate al asiguraturlui sau delegatului (original si copie);

• Permis conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului (original si copie);

• Certificat de inmatriculare al autovehiculului avariat cu inspectia periodica valabila la data producerii evenimentului (original si copie);

• Proces verbal, Anexa 2 de la politie sau orice act emis de Politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si, obligatoriu, cine este vinovat de producerea daunei (in original);

• Imputernicire de la societate, in situatia in care asigurat este o persoana juridica;

• Procura notariala in cazul in care proprietarul este o persoana fizica, iar persoana care deschide dosarul de dauna este diferita de acesta;

• - Constatarea amiabila completata si semnata de catre partile implicate, in cazul daunelor usoare (vezi mod completare Constatare amiabila)

3. Dosare instrumentate pe polita CARTE VERDE

• Cartea de identitate/buletinul de identitate al asiguratului sau delegatului (original si copie);

• Permis conducere al persoanei care se afla la volan in timpul producerii evenimentului (original si copie);

• Certificat de inmatriculare al autovehiculului avariat cu inspectia periodica valabila la data producerii evenimentului (original si copie);

• Proces verbal, Anexa 2 de la politie sau orice act emis de Politie din care sa reiasa cum si cand s-a intamplat evenimentul si, obligatoriu, cine este vinovat de producerea daunei (in original);

• Imputernicire de la societate, in situatia in care asigurat este o persoana juridica;

• Procura notariala in cazul in care proprietarul este o persoana fizica, iar persoana care deschide dosarul de dauna este diferita de acesta;

• - Constatarea amiabila completata si semnata de catre partile implicate, in cazul daunelor usoare (vezi mod completare Constatare amiabila).

• In functie de tara in care se produce evenimentul, exista specificat pe spatele cartii verzi numarul de telefon al Biroului de asigurari la care va puteti adresa, numar disponibil non-stop;

• In situatia in care evenimentul s-a produs in afara granitelor tarii, pe langa documentele de mai sus, persoana implicata in eveniment trebuie sa completeze o declaratie prin care sa specifice imprejurarile in care s-a produs evenimentul;

• Daca persoana vinovata este proprietara unui autovehicul inmatriculat in strainatate, constatarea se efectueaza de catre reprezentantii Biroului de asigurari de autovehicule din Romania (B.A.A.R.) sau la asiguratorul CASCO (atasandu-se la dosar inclusiv constatul amiabil si asigurarea celui vinovat prin care sa se dovedeasca faptul ca dosarul este cu regres catre societatea de asigurari la care cel vinovat a avut incheiata asigurarea obligatorie).

Modalitate de efectuare reparatie a bunului avariat in urma producerii unui eveniment asigurat:

• Reparatia se poate face in unul din service-urile partenere ale asiguratorului cu care acesta are decontare directa. Asiguratorul va achita contravalaoarea reparatiei direct catre service, mai putin fransiza prevazuta in contractul de asigurare.

• Reparatia se va face in service-ul preferat de d-voastra urmand a va recupara ulterior de la asigurator contravloarea reparatiei. Mentionam ca in cazul bunurilor achizitionate in leasing reparatia trebuie efectuata in service-urile agreate de catre Asigurator.

Lichidarea / plata dosarului de dauna

1. In cazul daunelor partiale:

Dupa finalizarea reparatiei, Asiguratorul transmite service-ului acceptul de plata dupa ce vor fi depuse urmatoarele documente:

• Devizul final de reparatie;

• Factura de reparatie – in original;

• Cerere de despagubire semnata (si stampilata) de catre proprietar (in cazul bunurilor achizitionate in leasing, de catre societatea de leasing) si completata cu toate datele in vederea acordarii despagubirii.

2. In cazul daunelor totale:

• Devizul final de reparatie;

• Cerere de despagubire semnata (si stampilata) de catre proprietar (in cazul bunurilor achizitionate in leasing, de catre societatea de leasing) si completata cu toate datele in vederea acordarii despagubirii;

• In cazul in care proprietar este societatea de leasing, instrumentarea dosarului de dauna de la data primirii instiintarii de dauna totala va fi administrata de catre UniCredit Insurance Broker.

Utile:

• Pentru a verifica daca vehiculul este asigurat interogheaza baza de date comuna CEDAM: https://asfromania.ro/consumatori/baza-de-date-cedam/interogare-polite-rca

CONSTATARE AMIABILA DE ACCIDENT PDF 183kB Download
LISTA ASIGURATORILOR RCA SI CASCO PDF 37kB Download

UniCredit Leasing extinde clientilor sai, in mod gratuit, serviciile de asistenta rutiera pentru autovehicule in Europa* (inclusiv Romania) de care beneficiaza pe perioada contractului.

SERVICII DE ASISTENTA RUTIERA DISPONIBILE

• asistenta (depanare) la locul de producere a evenimentului: pana de cauciuc, baterie descarcata, lipsa de combustibil, chei pierdute sau incuiate in autovehicul, defectiune electrica sau mecanica.

• tractarea autoturismului, pana la cel mai apropiat service auto de brand;

• continuarea calatoriei, respectiv transportul soferului, pasagerilor si al bagajelor, pana in tara de origine sau pana la destinatia initiala a calatoriei;

• cazarea hoteliera; la cerea beneficiarului, este oferita inca din prima zi de avarie a autovehiculului pentru maxim 3 nopti.

• autovehicul de inlocuire; la cerea beneficiarului, este asigurat un autovehicul pe o durata de pana la 3 zile.

• serviciul de taximetrie; in cazul in care defectiunea, accidentul sau coliziunea au avut loc la o distanta mai mare de 50 km de domiciliul permanent al beneficiarului, se ofera serviciul de transport in regim de taxi.

Beneficiile de mai sus sunt completate cu un pachet de servicii privind managementul accidentului.

** Pentru detalii si conditiile de prestare ale acestor servicii, va rugam sa consultati aceasta brosura.


In cazul producerii unui accident sau aparitiei unei avarii la autovehiculul dumneavoastra, puteti apela 24 de ore din 24 numarul de telefon: +40314052120.

Cine suntem?

Compania noastra a fost infiintata in 2003 sub numele de HVB Insurance Broker, iar in 2007 am devenit membru UniCredit Group si facem parte si din reteaua internationala de brokeri Trust Risk Control.
Scopul nostru este sa oferim servicii de consultanta/intermediere pentru mai mult de 150 de clienti corporate ai bancii si sa gestionam programele de asigurari pentru companiile din grup (UniCredit Bank, UniCredit Consumer Finance, UniCredit Leasing, etc).
In timp, am evoluat intr-o companie cu rezultate deosebite in piata. Doar in 2016 am intermediat peste 40 milioane euro prime de asigurare și am avut un venit de  6 milioane euro. Suntem bucurosi ca performantele noastre se vad la nivel national: suntem pe locul 8 in clasamentul brokerilor de asigurari din piata locala si pe locul 2 din punct de vedere al continutului de portofoliu gestionat.

Obiectivele noastre principale sunt oferirea de servicii integrate aplicand conceptul “one stop shop”, servicii premium de consultanta, dar si imbunatatirea si diversificarea produselor "tailor-made” pentru a fi cat mai aproape de nevoile clientilor nostri.

Produse de asigurare pe care le intermediem sunt:

Asigurari de bunuri garantate: cladiri, echipamente/utilaje, stoc de marfa, etc..

Constructii si montaje

Asigurari auto (casco, RCA)

Asigurari atasate cardurilor de credit: de calatorie, de viata, uz fraudulos

Asigurari de accidente/viata pentru companii, de calatorii, somaj, etc..

Asigurari CARGO-transport de marfa

Asigurari de risc financiar: credite comerciale, factoring, etc

Asigurari agricole si ale animalelor

Bankers Blanket Bond

Asigurari de raspundere civila

Serviciile de brokeraj in asigurari pe care le oferim sunt:

Analizarea situatiei curente a politelor de asigurare

Definirea strategiei de plasament a riscurilor

Crearea programului local de asigurari

Negocierea cu asiguratorii conditiile si termenii de asigurare

Analizarea ofertelor si prezentarea unei situatii comparative a acestora, cu recomandarea celei mai bune solutii de asigurare

Gestionarea politelor de asigurare pe toata perioada asigurata:

• acte aditionale pentru majorari/micsorari de sume asigurate

• puncte de lucru,

• modificari ale scadentelor de plata si urmarirea platilor,

• rezumat de polite,

• rapoarte, etc…

Asistenta si suport in caz de dauna

Furnizarea constanta de informatii despre piata de asigurari

Risk management.

Ai nevoie de mai multe informatii ?

Te rugam sa completezi campurile de mai jos si te vom suna in cel mai scurt timp

Spinning wheel animation

Loading