RALIUL ARGESULUI
Adi Teslovan: “In zilele de 3-4 Mai 2019 a debutat noul sezon al Campionatului National de Raliuri prin etapa de la Pitesti - Raliul Argesului 2019, pentru noi a fost o prima etapa terminata cu un rezultat perfect – Locul 1 la clasa RC3 si Locul 1 in clasamentul automobilelor cu tractiune/2FWD, rezultat obtinut nu foarte usor, dar pana la urma totul este bine cand se termina cu bine. Etapa de la Arges a debutat vineri cu doua probe langa Curtea de Arges si superspeciala din Pitesti, in jurul stadionului Nicolae Dobrin, in fata unui public extrem de numeros. Pentru noi ziua de vineri a fost plina de peripetii pornind de la o usoara incursiune in decor, lipsa comunicatiei in interiorul masinii si alegerea total neinspirata a anvelopelor pentru superspeciala. Ziua de sambata a cuprins 5 probe speciale insumand 82 de kilometrii parcursi pe drumul ce pleaca de sub Cetatea Poenari traverseaza barajul Vidraru pana la Piscul Negru parcursi in ambele sensuri exceptand portiunea pe coborarea de dupa barajul Vidraru. Sambata putem spune ca am avut un ritm perfect pentru asigurarea victoriei in ambele clase in care punctam, exceptand ultima proba a raliului de 27km, unde am fost mai putin inspirati in alegearea anvelopelor. Un raliu superb, organizat impecabil si desfasurat intr-un cadru pe masura. Aceasta etapa merita de mult sa se intoarca in calendarul campionatului national, felicitari organizatorilor!"
Ne vedem la sfarsitul lunii mai la Raliul Aradului – etapa ce face parte din calendarul international EUROPEAN RALLY THROPHY.
RALIUL ARADULUI
Adi Teslovan: “Raliul Aradului 2019 - prima etapă pe macadam a Campionatului Național de Raliuri a României, Locul 1 la clasa RC3 și Locul 1 în clasamentul automobilelor cu tracțiune/2FWD. Un raliu foarte greu pentru noi. Am început cu evenimentul de pe Șiștarovăț - Proba Specială 2 unde l-am ajuns pe concurentul care a luat startul în fața noastră și, pe lângă faptul că am fost nevoiți să rulăm în spatele lui aproximativ 2 km, ne-am ales cu parbrizul spart de pietre și părți ale suspensiei. Ziua de sâmbătă a continuat cu probleme de comunicație și vizibilitate, cauzate de pătrunderea apei în habitaclu. Până la urmă, am reușit să obținem rezultatul dorit și asta este cel mai important. Dorim să îi mulțumim mult colegului nostru Ștefan Mihai pentru efortul depus, fără de care nu puteam lua startul în ziua a doua."
Echipajul UniCredit Leasing vă mulțumește pentru susținere, ne vedem în iunie la Raliul Moldovei – Bacău.
RALIUL MOLDOVEI
Adi Teslovan: “Raliul Moldovei 2019, din nou cu ghinion pentru noi!
Am fost obligați să abandonăm de pe prima poziție din clasamentul automobileor cu două roți motrice și cel al clasei 5, în urma unui incediu după terminarea specialei cu numărul 3.
Din păcate, în ultimii 3 ani nu am reușit nicicum să terminăm cu bine Raliul Moldovei și mai ales proba specială Vermești. Acum doi ani ne-am „târât” cu două pene pe față până la sosire, anul trecut ne-am răsturnat după sosire, iar anul acesta, din nou, după sosire am avut parte de un incendiu. Cu greu am putut să controlăm incendiul pentru a limita pagubele, dar am reușit doar cu ajutorul colegilor care au venit după noi. Deocamdată, nu știm exact cât de mare este paguba, dar probabil că luni vom ști exact, cert este că suntem intr-o situație destul de neplăcută, având în vedere că Raliul Harghitei este pe 12-13 iunie, iar prezența noastră la startul etapei de acasă stă sub semnul incertitudinii. Vom face tot ce este posibil să putem lua startul la etapa de acasă, dar nu va fi ușor. Suntem în pregătiri intense pentru a putea finaliza mașina până la etapa de la Harghita – Odoreiu-Secuiesc de la sfârșitul săptămânii viitoare."
RALIUL HARGHITEI
Adi Teslovan: “Am terminat Raliul Harghitei 2019, această etapă a fost pentru și despre Omega Motorsport! Victoria noastră este mai puțin importantă în comparație cu efortul depus de băieții noștri pentru a putea fi prezenți la start!
După evenimentul de la Raliul Moldovei, unde mașina a fost serios avariată în urma incediului, echipa tehnică a fost nevoită să reconstruiască complet mașina de concurs pentru a verifica toate componentele și a le schimba pe cele avariate, toate acestea în doar două săptămâni și jumătate. A fost un efort titanic din partea echipei tehnice și dorim să le dedicăm victoria băieților.
Împreună cu UniCredit Leasing, vă mulțumim pentru susținere și ne vedem la sfârșitul lunii la Sibiu!"
RALIUL SIBIULUI
Raliul Sibiului 2019 – LOCUL 1 ÎN CLASAMENTUL AUTOMOBILELOR CU DOUĂ ROȚI MOTRICE, LOCUL 1 ÎN CLASAMENTUL RC3
Adi Teslovan: “O etapă dificilă pentru noi, ne-am confruntat încă din prima zi cu probleme la sistemul de aprindere – acesta generând lipsă de putere și întreruperi. După prima zi a raliului ne aflam pe locul 6 în clasamentul automobilelor cu două roți motrice (2WFD), o poziție nu tocmai confortabilă.
Am început a doua zi cu gândul de a încerca să ajungem în zona podiumului, pe primele 3 poziții, fiind conștienți că va fi foarte greu, probele fiind foarte scurte cu porțiuni extrem de rapide. Plecați pe un setup mai moale al suspensiei și cu o alegere mai puțin inspirată a anvelopelor am reușit totuși să urcăm două două poziții după prima buclă a zilei.
Pe a doua bulcă am reușit să găsim „setup-ul” corect, dar am ne-am confruntat cu probleme la partea de gestiune electronică a motorului, pe fondul anumitor probleme cu care s-au confruntat și colegii noștri am reușit totuși să ajungem până pe poziția secundă la doar 14 secunde de lider. Ultimele trei probe ale raliului erau Păltinișul pe urcare și cobororâre, iar ultima probă a raliului era superspeciala desfășurată în Sibiu. Am reușit să recuperăm doar 7 secunde pe această secțiune în condițiile în care coborârea pe Păltiniș a fost anulată din cauza condițiilor meteo extreme – furtună.
Ar mai fi multe de zis, dar important este că am terminat cu bine această etapă extrem de dificilă, cel puțin pentru noi! Locul 1 la RC3 și un loc 1 oarecum conjunctural în clasamentul 2FWD! A fost foarte greu, ne-am luptat cu tehnica, cu noi, cu temperaturile ridicate.
Mulțumim echipei tehnice împreună cu care am reușit să răzbim și de data asta. Împreună cu UniCredit Leasing, vă mulțumim pentru susținere! Ne vedem în septembrie la Raliul Iașului!"
RALIUL IASULUI
„Un loc II cât o victorie!
După evenimentul de joi de la shakedown, unde am lovit un debutant oprit total neregulamentar după fotocelulă, echipa tehnică a fost nevoită să depună un efort considerabil pentru a pregăti automobilul pentru start. Băieții au reușit să repare și să schimbe componentele afectate de incident, dar am fost nevoiți să luăm startul fără a putea remedia direcția mașinii afectată și ea în urma impactului de la shakedown. Astfel, ziua de vineri s-a transformat într-o luptă cu mașina, o luptă pentru a rămâne pe drum. Mai mult, pe a doua buclă am rămas fără frână. Sâmbătă am încercat să găsim o soluție pentru a remedia problema de direcție, parțial am și reușit. Ne bucurăm că am reușit să terminăm cu bine acest raliu, având în vedere peripețiile prin care am trecut, iar locul obținut a fost un bonus. A fost foarte greu, ne-am confruntat cu situații absurde, cu tehnica, am găsit și soluții originale, dar fără ajutorul colegului și prietenului nostru Alexandru Gheorghe care ne-a dat radiatorul lui de rezervă, eram în imposibilitatea de a lua startul!
Locul II în clasamentul automobilelor cu două roți motrice și locul 1 la clasa RC3.
Mulțumim echipei tehnice împreună cu care am reușit să răzbim și de data asta.
Împreună cu UniCredit Leasing, vă mulțumim pentru susținere!”
RALIUL HARGHITEI
Adi Teslovan: “Locul 1 in clasamentul automobilelor cu doua roti motrice, Locul 1 la clasa 5, Locul 3 in clasamentul pe echipe. Dupa cateva etape presarate cu multe ghinioane si greseli am terminat Raliul Harghitei exact asa cum ne-am propus. A fost un raliu extrem de frumos cu niste probe superbe desfasurate pe langa municipiul Odorheiu – Secuiesc si statiunea Homorod Bai si binenteles cu foarte multi fani pe probe. Am inceput ziua de vineri cu mici probleme la turbina in timpul sesiunii de shakedown, echipa tehnica reusind sa remedieze problemele si astfel am reusit sa luam startul dupa masa in conditii bune. Nici sambata nu am fost feriti de probleme dar cu ajutorul echipei tehnice am reusit sa terminam cu bine si cu un rezultat pe masura.
Urmeaza in septembrie Raliul Iasului.
Multumim partenerilor: UniCredit Leasing, Borsec, Cipi, Defi, Mobil1 prin Star Lubricants, Interflon, Set-Prod Com, Prodia, RockFm, Vice, City Grill, Pigna, GoPro prin Comtrade Distribution și nu in ultimul rand echipei tehnice Omega Motorsport si in special lui Constantin Ovidiu Ignat.”
Foto credits: rallyzoom.ro
RALIUL MOLDOVEI
Adi Teslovan: "Pentru noi s-a terminat nu tocmai cum ne-am dorit. Dupa o prima zi in care ne-am chinuit din nou cu masina am inceput ziua a doua putin mai optimisti, masina fiind in parametrii optimi. Ne propusesem sa ne bucuram de fiecare kilomentru pe proba speciala dar pe PS 15, dintr-o greseala/neatentie am lovit un bolovan aflat pe interiorul virajului de dupa sosire, rezultatul fiind o rasturnare care ne-a obligat la abandon. Trecand peste toate, important este faptul ca am reusit sa rezolvam cateva dileme cu care ne-am confruntat de la inceputul campionatului. Chiar daca pentru noi aceasta etapa a fost una cu ghinion Raliul Moldovei 2018 este o etapa extrem de bine organizata cu 3 transmisiuni live pe postul national de televiziune, cu niste probe superbe si cu o super-speciala gandita efectiv pentru a oferi spectacol publicului dar fara sa dea batai de cap pilotilor. Ne vedem la Raliul Harghitei pe 13-14 Iulie pe probele de langa Odorheiu-Secuiesc, Praid si Homorod."
RALIUL ARADULUI
Adi Teslovan: "Raliul Aradului KIA 2018 a fost o etapa superba si ramane una dintre etapele noastre favorite. Am obtinut locul 1 in European Rally Trophy 2WD si locul 2 in clasamentul automobilelor cu 2 roti motrice. Nu a fost chiar cum ne-am dorit pentru ca ne-am confruntat din nou cu diverse probleme de reglaj ale masinii. Ne-am luptat efectiv sa mentinem masina pe drum. Suntem putin dezamagiti de prestatia noastra, dar pana la urma ramanem optimisti pentru o evolutie mai buna la urmatoarele etape. Apa minerala naturala Borsec a fost alaturi de noi in lupta cu temperaturile ridicate din masina de concurs. Urmeaza in luna iunie Raliul Moldovei ce se va desfasura in judetul Bacau pe probele de langa orasele Bacau, Moinesti si o superspeciala in centrul orasului Onesti.
Multumiri echipei tehnice Omega Motorsport."
TRANSILVANIA RALLY
Adi Teslovan: “Se pare ca suferim de sindromul Transilvania Rally. Nici in acest an nu am avut noroc, este al 4-lea an in care suferim cumplit la aceasta etapa. Am inceput cu stangul inca de la shakedown/sesiunea de antrenamente cu o scurgere masiva de benzina in habitaclu pe prima trecere, pe proba Belis calculatorul masinii s-a decuplat din programul de concurs iar punctul final pentru noi a fost proba Floresti acolo unde din cauza unei greseli, am iesit de pe drum, distrugand suspensia fata dreapta. Trecand peste toate putem spune ca a fost o etapa foarte reusita din punct de vedere al organizarii, cu foarte multi spectatori pe probe.
Le multumim spectatorilor pentru entuziasm! Ne vedem la Arad in 25-26 Mai.”
Foto credits: rallyphoto.ro.
TESS RALLY BRASOV
Locul 1 in Clasamentul automobilelor cu doua roti motrice si Locul 1 la clasa 5/6.
Adi Teslovan: "O etapa extrem de grea, nu foarte inspirat in alegerea anvelopelor si nici in "setup-ul" masinii, un « tête-à-queue » in treapta a 6-a pe Poiana, pana pe Cheia, aceasta este descrierea pe scurt a evolutiei noaste. Prima etapa a campionatului s-a dovedit a fi, din nou, un veritabil "Monte Carlo" al Romaniei. Pot spune ca a fost cel mai greu raliu la care am participat vreodata, tot timpul aveam impresia ca suntem pe varianta gresita de anvelope si de set-up al suspensiei. Oricum, o etapa din care am invatat foarte mult, urmeaza Transilvania Rally in mai la Cluj Napoca – etapa in calendarul Tour European Rally.
Multumim mult partenerilor nostri: UniCredit Leasing, Borsec, Cipi, Defi, Mobil1 prin Star Lubricants, Interflon, Set-Prod Com, Prodia, Pigna, RockFm, Vice, City Grill, GoPro si Comtrade Distribution si, nu in ultimul rand echipei tehnice Omega Motorsport."
TESS RALLY BRASOV
Prima proba din Campionatul National de Raliuri pentru echipajul Adrian Teslovan - pilot, Cseh Vajk Imre - copilot si Mihai Leu, campion national la raliu - Manager Tehnic, sustinut de UniCredit Leasing, s-a incheiat pe podium cu locul II in clasamentul masinilor cu 2 Roti motrice, locul 2 la Clasa 5 si locul 11 la General.
Adrian Teslovan: "Desfasurata la Brasov intr-un cadru superb, prima etapa din cadrul Campionatului National de Raliuri al Romaniei a beneficiat de un public numeros si de o vreme perfecta, ingrediente care au condimentat cu succes aceasta etapa. Raliul Brasovului 2017 s-a incheiat cu un rezultat mai mult decat multumitor, avand in vedere situatiile cu care ne-am confruntat in ultimele 2 saptamani."
TRANSILVANIA RALLY
Transilvania Rally a venit cu noi probe - super speciala de la Cluj Arena si cele trei speciale din Floresti - care i-au adus echipajului Adrian Teslovan si Cseh Vajk Imre locul II la clasa V.
Adrian Teslovan: "Doua pene de cauciuc pe primele 2 probe ale raliului ne-au taiat orice sansa pentru un podium in clasamentul masinilor cu 2 roti motrice, incheind prima zi pe penultimul loc. Pentru a doua zi ne-am propus sa incercam sa recuperam cat mai mult din ecartul ce ne separa de podium si am si reusit partial, incheind raliul pe locul 4 in clasamentul masinilor cu 2 roti motrice. Cred ca puteam si mai mult, poate un loc 3, dar o eroare pe superspeciala din oras si pe proba Belis ne-au privat de o reusita notabila. Trecand peste toate putem spune ca am mai invatat ceva, ne simtim bine in masina, incercam sa crestem ritmul, in masura in care putem, de la o etapa la alta."
RALIUL ARADULUI
Sesiunea de shakedown de la Chesint si traseul de pe macadam din cadrul Raliul Aradului au insemnat locul II in clasamentul masinilor cu 2 Roti motrice si locul II la clasa V pentru echipajul powered by UniCredit Leasing.
Adrian Teslovan: "Prima etapa de macadam din acest sezon, o etapa care imi place in mod special, cu niste probe superbe, unele dintre ele de viteza si altele extrem de tehnice. Ceea ce ne bucura extrem de mult este faptul ca am inceput sa crestem ritmul de la etapa la etapa, la Arad in mod special ne-am simtit extrem de bine in masina, singura sincopa a fost alegerea gresita a anevelopelor pe prima bucla din a doua zi, dar trecand peste toate am obtinut un rezultat multumitor."
RALIUL MOLDOVEI BACAU
Locul 1 in clasa automobilelor cu doua roti motrice, Locul 1 in European Rally Trophy ERT3, Locul 1 la clasa 5 si locul 4 in clasamentul general.
Adrian Teslovan: "Dupa o prima zi in care am avut un setup gresit al suspensiei pe prima bucla si 2 pene pe rotile fata, in a doua bucla nu ne asteptam la un final foarte fericit, dar am reusit sa tinem un ritm bun pana la finalul primei zile. Pentru ziua a doua am hotarat sa incercam sa crestem avansul fata de urmaritorii nostri pe prima bucla, pentru a ne asigura un avans confortabil, avand in vedere ca prognoza meteo anunta sigur ploaie pe ultima bucla."
RALIUL HARGHITEI
O etapa extrem de disputata la toate clasele, am obtinut locul 2 la clasa automobilelor cu doua roti motrice si locul 2 la Clasa 5.
Adrian Teslovan: "Dupa o prima zi incheiata cu un ecart de 7 secunde fata de locul 1, am pornit hotarati sa crestem ritmul si sa ne mentinem aproape de lider. Ziua de sambata, dominata de o vreme schimbatoare ne-a obligat sa facem modificari ale "setup-ului" suspensiei, iar alegerea anvelopelor devenea decisiva in lupta cu secundele. Noi am optat pentru o varianta safe, de conservare a rezultatului. Ne bucuram foarte mult ca am reusit sa crestem ritmul si la etapele de asfalt. Ne vedem la Iasi in Septembrie!"
RALIUL IASULUI
Pentru echipajul Adrian Teslovan si Cseh Vajk Imre, penultima editie a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2017 s-a incheiat cu rezultate multumitoare, desi prima zi a fost compromisa din cauza abandonului survenit in urma unei probleme tehnice prezenta inca de la shakedown.
Adrian Teslovan: "Reintorsi a doua zi sub regula "Super Rally", am reusit sa incheiem ziua secunda cu un ritm foarte bun, castigand "power stage-ul" la clasa automobilelor cu doua roti motrice si un loc trei conjunctural la clasa 5, chiar daca pe prima bucla am avut o problema cu "setup-ul" suspensiei, in urma careia am fost foarte aproape de o iesire in decor pe prima trecere de pe Dobrovat."
RALIUL SIBIULUI
Echipajul powered by UniCredit Leasing s-a clasat pe a doua pozitie la Clasa 5 si a ocupat locul 9 in clasamentul general FIA la finalul CNRD 2017.
Adrian Teslovan: "Pentru noi, etapa de la Sibiu a fost una de vis, pana inainte de startul probei speciale numarul 12. Acolo, transmisia masinii a cedat, obligandu-ne sa abandonam cu trei probe inainte de final, de pe prima pozitie a clasei 5 unde aveam un avans de peste 2 minute, si de pe pozitia a 5-a din clasamentul general. Este o etapa pe care sigur nu o sa o uitam foarte repede. In acelasi timp, ne bucuram foarte mult ca am reusit sa crestem ritmul pana unde ne-am propus si ramanem optimisti pentru sezonul 2018."