UniCredit Insurance Broker

asigurari

UniCredit Insurance Broker, societate de brokeraj în asigurări, oferă servicii post-leasing prin consiliere în vederea inchierii tuturor tipurilor de asigurări. Aveţi posibilitatea de a alege asiguratorul şi poliţa de asigurare potrivită pentru dumneavoastră, punându-vă la dispoziţie serviciile celor mai importante companii de asigurări de pe piaţa românească.

Câteva dintre numeroasele avantaje ale asigurării bunurilor prin UniCredit Insurance Broker:

Preţuri excelente. Apelând la serviciile noastre veţi beneficia de condiţii speciale de asigurare, inclusiv pentru asigurările after-leasing (după ce are loc transferul de proprietate). Cotele de primă aplicabile poliţelor intermediate de UniCredit Insurance Broker sunt negociate cu asiguratorii, pentru a fi în avantajul dumneavoastră.

Acces permanent la informaţii. Accesarea portalului de http://suport.unicreditleasing.ro, pe baza parolei de acces, vă pune la dispoziţie informaţii cu privire la deconturile (înştiinţările de plată) emise în vederea efectuării plăţii pentru asigurările scadenţe, soldul deconturilor, copii ale poliţelor de asigurare emise pentru bunurile achiziţionate în leasing, etc.

Posibilitatea alegerii dintr-o gamă completă. UniCredit Insurance Broker intermediază toate tipurile de asigurări, oferind soluţia potrivită contractului dumneavoastră de leasing:

  • Asigurări pentru autovehiculele care se deplasează pe drumurile publice
  • Asigurarea Gap Insurance pentru autoturismele noi achiziţionate în leasing
  • Asigurarea de Garanţie extinsă pentru bunurile second-hand
  • Asistenţă rutieră pentru toate autoturismele achiziţionate în leasing
  • Asigurări de bunuri şi avarii accidentale pentru echipamente
  • Asigurări de Real Estate

Confort. Asistenţă în cazul producerii unei daune şi posibilitatea de creare automată a împuternicirii de daună, precum şi a procurii de ieşire din ţara în cazul în care vă deplasaţi cu bunul achiziţionat în leasing într-una din ţările membre Uniunii Europene. De asemenea, vă transmitem prin e-mail informaţii cu privire la:

  • deconturile care sunt emise către dumneavoastră
  • reînnoirea asigurărilor RCA
  • detaliile expediţiilor cu privire la asigurarea RCA transmisă prin curier
  • promoţiile oferite de asiguratori

Pentru obţinerea unei oferte excelente ne puteţi contacta la office@unicreditbroker.ro sau la 021 200 77 77.

NOUTĂŢi:

Începând cu dată de 19 iulie 2016 consumatorii de produse financiare non-bancare care se află în litigii cu comercianţii de produse financiare non-bancare se pot adresa gratuit noii entităţi de soluţionare alternativă a disputelor care se nasc din relaţia contractuală dintre acesta şi comerciantul unor astfel de servicii –SALFIN-

În cazul în care pentru soluţionarea litigiului sunt solicitate expertize, traduceri de documente sau alte probe suplimentare, cheltuielile vor fi suportate de către partea care le solicită.

Accesarea procedurilor SAL-Fin poate fi realizată atât prin intermediul paginii de internet www.salfin.ro , cât şi utilizând metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil.

Consumatorii se pot adresa Secretariatului tehnic al SAL-Fin care asigura informarea părţilor şi acordă suport consumatorilor pentru completarea cererilor de soluţionare a litigiilor.

Consumatorii pot alege să propună una dintre cele două tipuri de proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor:
•propunerea unei soluţii;
•impunerea unei soluţii. Solicitarea de soluţionare a litigiului se respinge de către Secretariatul tehnic în cazul în care consumatorul nu a prezentat reclamaţia către SAL-FIN în termen de un an de la dată la care acesta, după caz, a prezentat reclamaţia comerciantului sau de la dată săvârşirii faptei care a dat naştere litigiului ori, în cazul faptelor continue, de la dată încetării acestora.Formularele utilizate de consumator în relaţia cu SAL-Fin precum şi informaţii detaliate cu privire la această procedura de soluţionare alternativă a litigiilor pot fi descărcate de pe site-ul www.salfin.ro , respectiv  http://www.salfin.ro/solutionare-litigii/ .
•În cazul în care litigiul nu este de competenţă SAL-Fin, consumatorul se poate adresa unei alte entităţi SAL.
•Consumatorii pot accesa procedurile SAL doar dacă fac dovadă că, în prealabil, au încercat să soluţioneze litigiul direct cu comerciantul în cauza. Prin această condiţie, se asigura existenţa bunei-intenţii în rezolvarea amiabilă a disputei dintre cele două părţi.

CONFIDENȚIALITATE:

Confidenţialitatea datelor dumneavoastră este importantă pentru UniCredit Insurance Broker

UniCredit Insurance Broker respectă legislaţia romană în vigoare referitoare la protecţia datelor.

Deoarece site-ul nostru poate conţine şi legături cu alte website-uri al căror conţinut nu se află sub controlul nostru, UniCredit Insurance Broker nu îşi asumă responsabilitatea pentru conţinutul acestor website-uri.

UniCredit Insurance Broker îşi asumă obligaţia de a nu transmite niciunui terţ – partener sau orice persoană fizică sau juridică – datele introduse de dumneavoastră pe acest website, cu excepţia situaţiilor impuse de legislaţia în vigoare.

Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal – editia august 2016