Managementul calitatii

UntitledIn centrul preocuparilor noastre se afla interesul pentru satisfacerea cerintelor clientilor nostri, prin oferirea unor produse si servicii de calitate, la termenele contractate, in  conditiile respectarii reglementarilor si standardelor in vigoare. Sistemul de management al calitatii se refera la toate activitatile, din toate departamentele UniCredit Leasing  Corporation IFN S.A. care pot avea implicatii asupra calitatii produselor si serviciile oferite de organizatie clientilor sai.

Politica in domeniul calitatii adoptata de UniCredit Leasing Corporation IFN S.A. asigura implementarea, monitorizarea, imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii, cresterea eficacitatii acestuia, aplicarea corecta a cerintelor referentialului SR EN ISO 9001:2008, a reglementarilor in vigoare precum si satisfacerea cerintelor clientilor.

Principiile care stau la baza Politicii in domeniul calitatii vizeaza :

  • Orientarea organizatiei catre satisfacerea in cat mai mare masura a cerintelor clientului;
  • Imbunatatirea continua a performantei, eficientei si eficacitatii sistemului;
  • Antrenarea intregului personal in directia realizarii obiectivelor organizatiei.

Obiectivele UniCredit Leasing Corporation IFN S.A.:

  • Clienti multumiti;
  • Mentinerea ritmului de crestere;
  • Oferirea de produse si servicii competitive;
  • Cresterea eficientei;
  • Asigurarea unui mediu de lucru placut;
  • Satisfactie personala pentru toti angajatii.

Pentru realizarea acestor obiective conducerea UniCredit Leasing Corporation IFN S.A. se angajeaza sa:

  • Creeze si sa mentina un cadru organizatoric astfel incat sa se asigure satisfacerea obiectivelor referitoare la calitate si a celor contractuale;
  • Asigure resursele umane, materiale, financiare si dotarile necesare realizarii si respectarii cerintelor clientilor;
  • Revizuiasca periodic politica in domeniul calitatii si sa analizeze gradul de realizare a obiectivelor propuse;
  • Analizeze anual, sau ori de cate ori este necesar, sistemul de management al calitatii.